• Η βάση των ευρυζωνικών συνδρομητών παρουσίασε έντονη ανάπτυξη κατά τη διάρκεια του Ιουλίου 2017 έως τον Δεκέμβριο του 2017. Στα τέλη Δεκεμβρίου του 2017, οι συνδρομητές ευρυζωνικών συνδέσεων ανήλθαν σε 50,51 εκατ. έναντι 44,59 εκατ. στο τέλος της προηγούμενης χρήσης. Ο αριθμός των καθαρών προσθηκών συνδρομητών κατά την περίοδο ανερχόταν σε 6 εκατ. Μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου του 2018, οι συνολικοί συνδρομητές ευρυζωνικών κινητών επικοινωνιών ήταν 53,5 εκατομμύρια.
    Πηγή: Στατιστικό Γραφείο του Πακιστάν

  • Οι συνδρομητές 3G και 4G LTE ανήλθαν στα 48,19 εκατομμύρια στο τέλος Δεκεμβρίου του 2017 σε σύγκριση με 42 εκατομμύρια τον Ιούνιο του 2017. Η μεγαλύτερη κάλυψη και τα μειωμένα τιμολόγια αύξησαν περαιτέρω τον ρυθμό συνδρομών LTE και 4G LTE που ανήλθαν σε 51,2 εκατομμύρια στα τέλη Φεβρουαρίου του 2018.
    Πηγή: Στατιστικό Γραφείο του Πακιστάν


  • Η αύξηση της ευημερίας είναι ο μεγαλύτερος παράγοντας αύξησης της κατανάλωσης στο Πακιστάν.
    Πηγή: Boston Consulting Group

  • Η ιστορία των καταναλωτών του Πακιστάν θα καθοδηγηθεί από τους 129 εκατομμύρια καταναλωτές μαζικής μάζας.
    Πηγή: Όμιλος Goldman Sachs

  • Η ιδιωτική κατανάλωση θα είναι τέσσερις φορές έως το 2030.
    Πηγή: Παγκόσμιο Ινστιτούτο McKinsey


  • Το Πακιστάν παραμένει μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες οικονομίες στον κόσμο.
    Πηγή: Διεθνές Νομισματικό Ταμείο

  • Οι εισροές άμεσων ξένων επενδύσεων αυξήθηκαν κατά 37% από την έναρξη της πρωτοβουλίας Invest in Pakistan.
    Πηγή: Τμήμα Βιομηχανικής Πολιτικής και Προώθησης, Κυβέρνηση του Πακιστάν.

  • Οι κορυφαίοι επενδυτές κατέταξαν το Πακιστάν ως την πιο ελκυστική αγορά.
    Πηγή: Κέντρο Αναδυόμενων Αγορών της Ernst & Young


  • Το κέντρο του παγκόσμιου ναυτιλιακού εμπορίου μετακινείται από τον Ειρηνικό προς την περιοχή του Ινδικού Ωκεανού. Το Πακιστάν και η Κίνα θα είναι οι μεγαλύτεροι βιομηχανικοί κόμβοι του κόσμου μέχρι το 2030.
    Πηγή: Lloyd's Register Marine & Πανεπιστήμιο Strathclyde, Γλασκώβη.

  • Συνδεσιμότητα με την Κεντρική Ασία και την Ευρώπη μέσω του Διεθνούς Διαδρόμου Μεταφορών Βορρά-Νότου (INSTC).
    Πηγή: Γραφείο Τύπου, Κυβέρνηση του Πακιστάν.

  • Τα επόμενα πέντε χρόνια, το Πακιστάν θα έχει μεγαλύτερη οικονομική επιρροή στην περιοχή της Ασίας και του Ειρηνικού.
    Πηγή: Baker McKenzie & Mergermarket Group


  • Τις επόμενες τρεις δεκαετίες, περισσότεροι από 350 εκατομμύρια πακιστανικοί θα μετακινηθούν σε πόλεις.
    Πηγή: Παγκόσμιο Ινστιτούτο McKinsey

  • Κατά τη διάρκεια των επόμενων δύο δεκαετιών σχεδιάστηκαν πάνω από 1,5 δισεκατομμύρια δολάρια επενδύσεων για υποδομές.
    Πηγή: Γραφείο Τύπου, Κυβέρνηση του Πακιστάν

  • Οι επενδύσεις προγραμματίζονται σε όλες τις βασικές κυβερνητικές πρωτοβουλίες σε διάφορους τομείς.
    Πηγή: Κυβέρνηση του Πακιστάν

Αυτοκινητόδρομοι (Καράτσι & Λαχόρη) - 106,5 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ

Σιδηρόδρομοι - 131,7 δισεκατομμύρια δολάρια

Λιμάνια - 61,5 δισ. Δολάρια (ανάπτυξη λιμένων) +123 δισ. Δολάρια (Βιομηχανία λιμένων)

Αεροδρόμια - 58 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ

Βιομηχανικοί διάδρομοι - 100 δισ. Δολάρια (SEZ)

Έξυπνες πόλεις - 14,6 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ

Καθαρό Πακιστάν - 29 δισεκατομμύρια δολάρια


  • Το Πακιστάν κατατάσσεται 140ο στον δείκτη παγκόσμιας ανταγωνιστικότητας (GCI) 2016-17.
    Πηγή: Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ

  • Φόρος Αγαθών και Υπηρεσιών (GST), οι μεγαλύτερες φορολογικές μεταρρυθμίσεις μετά την ανεξαρτησία.
    Πηγή: Κυβέρνηση του Πακιστάν